Skip to main content

Veelgestelde vragen

Je vindt hier alle vragen over het reserveren van een parkeerplek, parkeren bij GreenParking, het annuleren of wijzigen van een boeking en over de locaties. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan via de klantenservice contact met ons op.

Reserveren

Hoe werkt het reserveren?

Reserveren kan snel en eenvoudig via het reserveringsformulier.

  1. Vul de datum en tijden van vertrek en aankomst in
  2. Vul je gegevens in
  3. En plaats je reservering
  4. Betaal je reservering bij aankomst of voor vertrek met je bankpas

Hoeveel kost parkeren?

De tarieven voor parkeren bij GreenParking zijn afhankelijk van het seizoen en beschikbaarheid. Reserveer op tijd om zeker te zijn van het voordeligste tarief. De actuele tarieven vind je door datum en tijd door te geven op het reserveringsformulier en het product te kiezen. Het actuele tarief verschijnt en je hoeft nog nergens mee akkoord te gaan.

Parkeren bij GreenParking

Wat is shuttle service?

Kies je voor de gratis shuttle service dan parkeer je je auto op het GreenParking terrein. De gratis shuttlebus brengt je 24/7 van en naar Schiphol. Je hoeft geen sleutels achter te laten en je hoeft ook geen vrienden of familie uit bed te bellen. Zo kun je fijn op reis gaan.

Kan ik overdekt parkeren?

Nee, onze terreinen zijn niet overdekt. Onze terreinen zijn volledig geasfalteerd en goed verlicht. 24/7 camerabewaking en kentekenherkenning zorgen ervoor dat je auto veilig staat.

Mag ik met mijn camper of verlengd voertuig parkeren?

Nee, het is niet mogelijk om met een camper of een verlengd voertuig te parkeren. De maximale lengte van een voertuig mag 5 meter zijn en de maximale breedte mag 2.40 meter zijn. Dit i.v.m. de doorgang door de slagbomen.

Waar vind ik informatie over de bus rijtijden?

De bus rijdt continu. Ongeveer elke 20 minuten rijdt de bus van en naar Schiphol. Bekijk de pagina Shuttlebus tijden voor de actuele bus rijtijden.

Hoeveel uur van te voren moet ik aanwezig zijn op de parking?

Wij adviseren je voor vluchten binnen Europa 2.5 uur voor vertrek aanwezig te zijn en voor vluchten buiten Europa 3.5 uur. Houd voor het hoogseizoen ruimere tijden aan. Voor meer informatie over de actuele vluchttijden neem contact op met de touroperator of het reisbureau.

Moet ik mijn autosleutel afgeven bij GreenParking Schiphol?

Nee, het is niet nodig om je sleutel af te geven wanneer je op ons terrein parkeert. Zo weet je zeker dat je auto exact op dezelfde plek geparkeerd staat wanneer je terugkomt van je reis!

Waar stopt de shuttlebus op de luchthaven?

De shuttlebus stopt bij de Aankomsthal, bushalte A-15 en arriveert ongeveer elke 15 minuten. De shuttlebus is gemakkelijk te herkennen aan de QuickParking logo’s.

Lost and found

Gevonden spullen kunnen altijd opgehaald worden op Middenweg 7 in Aalsmeer. Wij sturen geen spullen op. Wel is het mogelijk om via een koeriersbedrijf een ophaalopdracht aan te maken. Het etiket mail je aan ons door en wij maken het klaar voor verzending en geven het vervolgens mee aan die koerier. Het pakket kan opgehaald worden op Middenweg 7 te Aalsmeer.

Annuleren en wijzigen boeking

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Wilt u wat wijzigen? Stuur dan een e-mail naar info@quickparking.com of bel met 020 – 7179700.

Ik kom een dag later. Wat nu?

Geef dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons door op 020 – 7179700. Zodat wij de aanpassingen kunnen doorvoeren en je rustig in en uit kunt rijden via de slagbomen.

Ik kom toch met een andere auto naar de parking. Hoe kan ik dit doorgeven?

Stuur een mail naar info@quickparking.com met de boekingsgegevens en het nieuwe kenteken. Wij passen dit dan zo snel mogelijk aan. Of wijzig het zelf via de wijzigingslink in de bevestigingsmail.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice op het nummer 020 – 7179700. In het geval van een annuleringsverzekering kun je kosteloos annuleren. Ook is er herroepingsrecht van toepassing. Bekijk hiervoor de algemene voorwaarden.

Locaties

Wat is het adres van de parkeerlocatie?

Wij hebben twee locaties op de Middenweg in Aalsmeer. Bekijk de pagina locaties voor meer informatie.

Welk nummer kan ik bellen als ik de weg niet kan vinden?

De klantenservice is dag en nacht bereikbaar via het nummer 020 – 7179700. Overdag is dit tussen 09.00 tot 17.00. ’s Nachts is de klantenservice beperkt beschikbaar.

Kan ik 's nachts ook bij jullie terecht?

Onze parkeerterreinen zijn 24/7 geopend. De klantenservice is overdag van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar. ’s nachts is er een beperkte klantenservice bereikbaar.

Voordelen op een rij

  • De voordeligste parkeerplekken voor Schiphol-reizigers
  • Gratis GreenParking shuttleservice
  • Direct bereikbaar vanaf N201
  • Goed verlichte en geasfalteerde parkeerterreinen op Green Park
  • 24/7 camerabewaking én kentekenherkenning
  • Geen verborgen kosten na boeken
  • Klantenservice is 24/7 online én telefonisch bereikbaar

2

bussen staan klaar

40 jaar

ervaring

altijd

een oplossing

24/7

bereikbaar

Locatie parkeerterreinen Schiphol parkeren

Twee terreinen gelegen aan de Middenweg in Aalsmeer direct langs de N201 bij afslag Green Park Aalsmeer.

Check online beschikbaarheid en reserveer Reserveer mijn plek

Wat klanten zeggen over Greenparking

“Mooi parkeerplaats met goede connectie met Schiphol.”

André Oosting

“Vlotte breng- en haalservice. Alles prima geregeld.”

Jan Sturing
Reserveer nu